[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - primera prova

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic feb 6 12:36:24 CET 2013

Al 06/02/13 09:51, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Pau,
>
> Afegeixo a la llista en còpia

> Corregit.

> De fet aquesta primera versió del Catalanitzador no és un
> instal·lador, ja que no instal·la res, només fa canvis a la
> configuració del sistema.
>
> Què et sembla distribuir-ho com un zip? Sembla ser una manera força
> estàndard per a aplicacions que no s'instal·len, només executen.
Fins que tinguem la versió "definitiva" crec que és irrellevant com fem
la distribució. Però una vegada tinguem l'ID d'Apple per signar, caldrà
prendre una determinació. Crec que el catalanitzador és un instal·lador,
ja que una vegada usat una vegada, no té cap altra utilitzat (veritat?)
i per tant no entraria dins del concepte d'aplicació. Si instal·la o
només fa canvis, no es rellevant en aquest cas.

Et pose un exemple. A https://www.gpgtools.org/installer/index.html
trobaràs l'instal·lador del GPG per a Mac. Quan parlem del
catalanitzador per a Mac jo tenia (i tinc) al cap una cosa similar,
respecte a l'instal·lador i al format.

> Atentament,

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia