[Catalanitzador] Paquet d'idioma valencià del Firefox i el Catalanitzador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 6 09:52:33 CET 2013

Al 06/02/13 09:26, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> En Pau ha trobat un problema amb el paquet d'idioma valencià[1] per
> Firefox.
>
> Quan s'instal·la estableix com a primera llengua "ca-valencia". El
> Catalanitzador busca "ca" o bé "ca-es" i com que no ho troba suggereix
> fer l'acció i deixa el català i com a segon el valencià.
>
> Dues coses:
>
> 1) Suggereixo donar el codi ca-valencia com a bo (afegint-lo al "ca" i
> "ca-ES" que detectem ara) en l'acció del Firefox. Podríem mirar si
> l'usuari ha escollit al Catalanitzador la preferència de formes
> [...]

Hola Jordi,

afegeix-hi ca-ES-valencia també. No és el codi que utilitzem ara, però
si fóra cas que l'afegíssim. No sé si seria possible ca-* en general.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat