[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - primera prova

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 6 09:51:02 CET 2013

Hola Pau,

Afegeixo a la llista en còpia

> Primers comentaris.
>
> Adjunte imatges per esmentar els meus comentaris:
> - Supose que el .dmg està fet amb proves, perquè la imatge 1 no hauria
> de produir-se de cap manera.
> - La imatge 2 diu "el vostre PC" hauria de dir "el vostre ordinador" o
> "el vostre Mac".

Corregit.

> - La imatge 3 els menús haurien de ser en català.
>
> La pantalla on tenim les opcions a instal·lar em sembla estranya per ser
> un instal·lador de Mac. S'ha compilat el catalanitzador com aplicació
> (.app), però després de veure el resultat, crec que es "millor" fer-ho
> amb un mpkg/pkg perquè en sí, no és una aplicació, sinó un instal·lador.

De fet aquesta primera versió del Catalanitzador no és un instal·lador,
ja que no instal·la res, només fa canvis a la configuració del sistema.

Què et sembla distribuir-ho com un zip? Sembla ser una manera força
estàndard per a aplicacions que no s'instal·len, només executen.