[Catalanitzador] Qüestions sobre el Catalanitzador de Mac - versions a suportar i distribució

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim feb 5 14:41:49 CET 2013

El 5 de febrer de 2013 14.31, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep Pau,
>
> Dues qüestions sobre el Catalanitzador per a Mac a veure si em pots ajudar
> o algú té idea:
>
> 1) Quines versions de Mac OS X caldria suportar?
>
> Malgrat el català només està disponible a partir de la versió 10.7 en
> versions anteriors podem fer altres accions com canviar llengua dels
> navegadors.
>
> Existeix cap estadística sobre la distribució mundial de versions de Mac
> OS X aproximada? Penseu que cada versió a suportar té un cost de proves.

Supose que ja ho hauràs mirat això, però per si de cas...

[image: Imatge en línia 1]
Aquesta és la distribució de visites a Softcatalà utilitzant MacOS X durant
les últimes 4 setmanes.

I d'un parell de webs més que, encara que amb moltes menys visites,
segueixen una tendència molt semblant

[image: Imatge en línia 2]
I l'altra

[image: Imatge en línia 3]
Pel que sembla, PPC no val la pena, i amb Intel >= 10.6 tenim un 85% dels
casos, amb Intel >= 10.5 pugem fins al 95%.

Ara falta saber la complexitat que això afegeix comparat amb el benefici
que en podem extraure.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >