[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.0 de proves (desenvolupament)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll feb 4 19:39:02 CET 2013

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Acabe d'implementar el canvi de la llengua de la interfície al
> Catalanitzador.
>
> Ho he provat amb diferents combinacions (diferents llengües de navegació
> i d'interfíce, només llengua d'interfície,...) i sembla que funciona
> correctament.
>
> Em falta pujar algunes proves d'unitat, però tot i que els canvis són de
> molt poc risc, seria convenient fer-li més proves.

Hola Xavi,

Una cosa important que cal fer a l'extensió de Chrome és desacoplar
(decouple) la lògica de gestionar l'accept language i la llengua del
navegador (es pot fer en un única classe de moment) del que és l'acció.

Mira el que he fet per l'acció del Firefox:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAlWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAlWindows/Actions/FirefoxAcceptLanguages.cpp

Ho dic perquè alhora de reaprofitar-ho al Catalanitzador de Mac serà més
senzill (que no pas automàtic).