[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll des 30 08:40:29 CET 2013

Hola Jordi,

Ja ho he canviat. El problema que veig és que la cosa es recarrega una
miqueta.

* Canviat els títols dels botons per Android, iphone/ipad, linux
* Afegida la nota respecte a aquests so
* Canviats els títols a les pàgines específiques de so

Salut,
Pau

El dia 29 desembre de 2013 22.04, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: