[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu des 29 17:01:19 CET 2013

Hola Josep M,

Doncs sí, sí que es pot. Crec que és una bona solució. Ho faré en els
propers dies :)

El dia 29 desembre de 2013 13.25, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: