[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu des 29 10:39:11 CET 2013

Hola,

* He modificat la pàgina de Linux per afegir algunes notes: bàsicament
enllaços a distribucions i dir que la llengua es pot seleccionar durant la
instal·lació
* He afegit algunes captures... tot i que són una miqueta cutres
http://dev-catalanitzador.softcatala.org/linux.php

* He netejat el fitxer d'estils, que contenia massa coses que no es feien
servir

Espere els comentaris respectes als canvis que considereu que s'han de fer
als textos o altres punts.

Salut,
Pau

El dia 28 desembre de 2013 9.55, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: