[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
div des 27 00:56:27 CET 2013

El dia 26 desembre de 2013 12.08, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> El 25/12/2013 10:03, Pau Iranzo ha escrit:
>
>  Hola de nou,

> Hola Pau,
>
> M'agraden molt les pàgines aquestes que has preparat! Això quedarà molt bé!
>
> Un comentari obvi: jo les imatges les intercalaria amb el text (il·lustren
> el text) no les possaria al costat sinó no s'entén a quin pas es refereixen.

Es podria mostrar només una imatge, amb el text al peu. Acompanyat d'uns
punts que permetin saber quina imatge és. Per exemple 5 punts i que resalti
el punt actiu. El canvi d'una imatge a una altre amb un timer o amb el clic
del ratolí als punts.

Per cert, de qui és l'xperia? vull fer-li 4 preguntes sobre el teclat
català.

Joan Montané