[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij des 26 12:08:23 CET 2013

El 25/12/2013 10:03, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola de nou,
>
> * He afegit captures a la pàgina d'Android (caldria vore si són
> adequades o no): http://dev-catalanitzador.softcatala.org/android.php
> * He afegit el text proposat a la pàgina d'iphone/ipad (a veure si algú
> pot passar captures):
> http://dev-catalanitzador.softcatala.org/iphone-ipad.php
> * He tret la referència a 'Linux' al peu de la pàgina

Hola Pau,

M'agraden molt les pàgines aquestes que has preparat! Això quedarà molt bé!

Un comentari obvi: jo les imatges les intercalaria amb el text
(il·lustren el text) no les possaria al costat sinó no s'entén a quin
pas es refereixen.

Bona feina!