[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic des 25 10:22:38 CET 2013

El 25/12/13 10:19, Josep M. ha escrit:
> Quines captures exactament? Vull dir, des de quines llengües?
>
> Josep M.
Jo he entés des del castellà com a llengua a l'iPhone, fins arribar a la
configuració final en català, veritat?

> -----Missatge original----- From: Jordi Mas
> Sent: Tuesday, December 24, 2013 8:27 PM
> To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà ; Pau Iranzo ;
> Jordi Mas
> Subject: Re: [Catalanitzador] Proposta de millores per la
> webdelCatalanitzador
>
> El 24/12/2013 17:13, Josep M. ha escrit:
>>

> Moltes gràcies
>
> Si algú s'anima fer captures de pantalla estaria força bé tenir-ho
> il·lustrat
>
> Atentament,

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia