[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic des 25 10:15:31 CET 2013

El 25/12/2013 09:07, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Jordi, ara que estic retocant els botons, i creant les noves pàgines per
> als diferents SO, em pense que estaria bé:
>
> * Crear pàgines d'instruccions per a Windows i Mac
> * Traure el botó de 'com fer la instal·lació' i fer que en començar la
> baixada del paquet, s'envie a l'usuari a la pàgina corresponent per
> veure les instruccions d'instal·lació.
>
> Ja em dius si et sembla bé.

Hola Pau,

Com ho tenim ara ningú dels pràcticament 70.000 usuaris ens ha escrit
dient que aquest procés és confús o necessitava més detalls. Les
instruccions són molt simples, bàsicament executar el que has baixat.

Dit això, no estic oposat a que ho fem com ho proposes.