[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic des 25 10:14:08 CET 2013

El 25/12/13 10:03, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola de nou,
>
> * He afegit captures a la pàgina d'Android (caldria vore si són
> adequades o no): http://dev-catalanitzador.softcatala.org/android.php
> * He afegit el text proposat a la pàgina d'iphone/ipad (a veure si
> algú pot passar captures):
> http://dev-catalanitzador.softcatala.org/iphone-ipad.php
> * He tret la referència a 'Linux' al peu de la pàgina
A veure si avui puc fer les captures.

Un comentari terminològic que també afecta a la plataforma OS X. Hi
continua havent una tendència a identificar el programari amb el
maquinari, i això és un greu error. La pàgina hauria de ser d'iOS, ja
que s'adapta el programari al català, no la imatge de la tauleta o del
telèfon.

De la mateixa manera, continue trobant referències al Mac a la pàgina
del catalanitzador, encara que el que es catalatanitza és el sistema OS X.

Suggereixo que s'unifique tot.