[Catalanitzador] Proposta de millores per la web del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic des 25 10:09:49 CET 2013

Hola Joan,

> es podria afegir una secció per indicar com configurar el català en
> serveis web populars. Tinc un recull d'enllaços directes aquí
> http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmontane/Laboratori

He estat pensant en això. L'article que tenim que explica com configurar
el Twitter en català es força visitat i referenciat pel Twitter.

Jo proposaria fer una pàgina tipus hub (com ara
http://www.softcatala.org/wiki/Xarxes_Socials) semblant a la que tenim
de Linux però més senzilla on tinguéssim enllaços a diferents articles
Wiki que expliquin com configurar cada xarxa social. Des de la pàgina
del Catalanitzador podríem posar un enllaç que digues "Configura xarxes
socials" o així i que fos tot contingut Wiki.

Com ho veus?