[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic des 25 10:03:43 CET 2013

Hola de nou,

* He afegit captures a la pàgina d'Android (caldria vore si són adequades o
no): http://dev-catalanitzador.softcatala.org/android.php
* He afegit el text proposat a la pàgina d'iphone/ipad (a veure si algú pot
passar captures): http://dev-catalanitzador.softcatala.org/iphone-ipad.php
* He tret la referència a 'Linux' al peu de la pàgina

El dia 25 desembre de 2013 9.07, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: