[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim des 24 17:13:08 CET 2013

Comprovat a l'iPhone: correcte!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Tuesday, December 24, 2013 4:07 PM
To: Pau Iranzo ; Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Subject: Re: [Catalanitzador] Proposta de millores per la web
delCatalanitzador

El 23/12/2013 12:48, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> He començat a fer alguns canvis al web del catalanitzador:
>
> * He extret el cap i el peu i els he posat com a fitxers html 'externs'
> per poder simplement incloure'ls a cada una de les noves pàgines
> * He creat una primera pàgina amb el contingut que el Jordi ha posat al
> wiki: http://catalanitzador.local/android.php

Vols dir els canvis a
http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmas/Millores_de_la_web_del_Catalanitzador,
oi?

> He de crear algunes regles htaccess per treballar amb /android o /banner
> en lloc d'haver d'especificar l'extensió del fitxer.
>
> Em posaré a crear els botons per a la pàgina principal.

Gràcies Pau, quan tinguis alguna cosa més estable puja-ho a:

http://dev-catalanitzador.softcatala.org/

i li donem un cop d'ull.

Per cert, he creat les instruccions per IPad / iPhone:

http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmas/Millores_de_la_web_del_Catalanitzador#P.C3.A0gina:_Configura_el_teu_dispositiu_iPad_.2F_iPhone

Però només les he pogut provar amb iPad, si algú pot verificar que
funcionen en iPhone i millorar els passos ho agrairé.