[Catalanitzador] Proposta de millores per la web del Catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll des 23 12:48:44 CET 2013

Hola,

He començat a fer alguns canvis al web del catalanitzador:

* He extret el cap i el peu i els he posat com a fitxers html 'externs' per
poder simplement incloure'ls a cada una de les noves pàgines
* He creat una primera pàgina amb el contingut que el Jordi ha posat al
wiki: http://catalanitzador.local/android.php

He de crear algunes regles htaccess per treballar amb /android o /banner en
lloc d'haver d'especificar l'extensió del fitxer.

Em posaré a crear els botons per a la pàgina principal.

Salut,
Pau

El dia 20 desembre de 2013 22.24, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: