[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 28 d'agost

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div ago 30 20:48:17 CEST 2013

La prova anterior l’havia fet en un Windows 8.1 Pro Preview Build 9431 32 bits en espanyol.

Passo a continuació a fer una prova en un Windows 8.1 Enterprise RTM Volume Build 9600 32 bits en anglès.

Surt igual que abans, "Sistema operatiu Windows". Dins hi surt "Paquet de llengua i configuració regional", i és seleccionable. La resta d'apartats estan en gris.

Trio "Paquet de llengua i configuració regional"

Es baixa el paquet de llengua.

Intenta instaŀlar-lo.

Dóna un 100% de catalanització.

Demana reiniciar. Ho faig.

Surt un Windows amb algunes (poques) pastilletes en català!!! Diu: Escriptori

Surt un Windows 8.1 Enterprise RTM Volume catalanitzat! (navegador de fitxers, internet explorer, paperera de reciclatge,...)

Per tant, la versió 2.1.0 del Catalanitzador, de 28 d’agost catalanitza el Windows 8.1, tant si és Preview com si és Final, i tant si és en espanyol com si és en anglès.
La diferència entre fer-ho en un anglès o un espanyol, és que en l’espanyol surten més pastilletes (no totes) traduïdes al català que en l’anglès.

Josep M.