[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 28 d'agost

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div ago 30 20:08:18 CEST 2013

Ara ja surt una sola opció, a l'apartat "Sistema operatiu Windows". Hi surt "Paquet de llengua i configuració regional", i és seleccionable. La resta d'apartats estan en gris.

Trio "Paquet de llengua i configuració regional"

Es baixa el paquet de llengua.

Intenta instaŀlar-lo.

Dóna un 100% de catalanització.

Demana reiniciar. Ho faig.

Surt un Windows amb les pastilletes en català!!! Diu: Correu/Calendari/Persones/Escriptori/Botiga/Temps

Surt un Windows 8.1 Pro Preview catalanitzat completament! (navegador de fitxers, internet explorer, paperera de reciclatge,...)

Josep M.