[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Joan Montané joan a montane.cat
dll ago 26 17:08:35 CEST 2013

Pau,  es possible que tinguis el paquet català instal·lat encara que no
aparegui el català al llistat de llengües configurades al sistema?

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El 26/08/2013 16.46, "Pau Iranzo" <paulists a gmail.com> va escriure: