[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Joan Montané joan a montane.cat
dll ago 26 15:10:12 CEST 2013

El dia 26 d’agost de 2013 9.06, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

>   Tens raó.
> Cal fer-ho manualment.
> Quan tinc l’ordinador catalanitzat, si trio el valencià a les opcions de
> llengua, em surt a llengua de visualització del Windows “No hi ha cap
> paquet de llengua disponible”
> O sigui, que es pot posar el valencià com a llengua de teclat, però no com
> a llengua de visualització del Windows.

Crec que ja ho tinc.

Si s'ha iniciat sessió en un windows 8 amb el paquet català instal·lat i
aquesta llengua configurada com a llengua principal. Quan afegeixes el
valencià, encara que treguis el català. El sistema no ofereix el paquet
valencià per a instal·lar.

A la inversa passa el mateix, és a dir. Si s'ha iniciat sessió en un
windows 8 amb el paquet valencià instal·lat i llengua principal. Quan
afegeixes el català, encara que treguis el valencià. El sistema no ofereix
el paquet català per a instal·lar.

Es poden instal·lar els dos paquets només si s'ha iniciat sessió amb una
altra llengua definida com a principal (l'espanyol).

Com deia, el Catalanitzador no preveu posar en valencià un equip prèviament
catalanitzat. Per tant, no és un error del Catalanitzador, però és possible
que tinguem consultes al respecte d'algun usuari que ho té en català i
després vol passar-se al valencià (o viceversa).

Si voleu fer proves, l'inici de sessió és important quan canvieu la llengua
principal.

Joan Montané