[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Joan Montané joan a montane.cat
dll ago 26 08:28:09 CEST 2013

Ahir em va passar el mateix en un Windows 8. Pregunta:
Aquest Windows tenia configurat prèviament el català?

Sospito que hi ha problemes amb el paquet de llengua a Windows 8.x end
passar de català a valencià, però no crec que sigui un problema del
Catalanitzades,  sinó del sistema operatiu. Fent el canvi de locals manual
tenia els mateixos problemes.

Vaig fent proves a veure si puc reproduir-ho.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El 26/08/2013 8.16, "Pau Iranzo" <paulists a gmail.com> va escriure: