[Catalanitzador] Plans pel Catalanitzador 2.2

Joan Montané joan a montane.cat
div ago 23 23:38:25 CEST 2013

El dia 23 d’agost de 2013 22.30, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Joan,
>

>  Des del punt de vista conceptual és senzill fer-ho. Només cal llegir una
>>

> Sabem a partir de quina versió funciona aquest sistema?
>
> Per a totes les que detectem amb l'inspector del Catalanitzador (3.30 fins
4.20 i 5.00 beta)

> És el mateix INI per totes les versions?
>
> El fitxer INI que cal mirar és sempre el mateix. Els fitxer que cal copiar
depenen són sempre els mateixos (en nom i nombre) però la versió varia. La
idea és descomprimir-los de l'instal·lador de la versió corresponent.
He documentat el que sé aquí

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatalà/WinRAR

>  Sí, podríem mirar una data que ens vagi bé. El WinRAR, PDFCreator i
>>

> D'acord. Espero que et vaig bé la data proposta[1], sinó parlem.

Si vols anar fent via amb els inspectors o qualsevol altre cosa i podem
> anar preparant-ho. Potser té sentit començar amb el Winrar.

Em miro el tema de la data i us dic alguna cosa, la família complica les
coses :(

Joan Montané