[Catalanitzador] Plans pel Catalanitzador 2.2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 23 22:30:47 CEST 2013

Hola Joan,

> Des del punt de vista conceptual és senzill fer-ho. Només cal llegir una
> clau d'un fitxer INI i copiar uns fitxers. Si no està fet és per la meva
> incapacitat manifesta de programar bé.

Sabem a partir de quina versió funciona aquest sistema?

És el mateix INI per totes les versions?

> Sí, podríem mirar una data que ens vagi bé. El WinRAR, PDFCreator i
> CCleaner no haurien de ser díficils. També m'agradaria explorar la idea
> de fer inspectors per a programes de baixades (eMule, Ares, JDownloader,
> uTorrent...)

D'acord. Espero que et vaig bé la data proposta[1], sinó parlem.

Si vols anar fent via amb els inspectors o qualsevol altre cosa i podem
anar preparant-ho. Potser té sentit començar amb el Winrar.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Jornades_de_treball