[Catalanitzador] Paquet valencià de l'Office 2013

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic ago 21 09:46:47 CEST 2013

Hola,

El dia 21 d’agost de 2013 8.58, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> A nivell de quan completa és la traducció, és tant completa com el català?
> Un indicador pot ser les mides del paquets si són semblants perquè són
> normalment fitxers de recursos.

A nivell d'interfície, tot sembla traduït. Tot i així, la mida del paquet
de valencià és la meitat que la del català ([1] i [2]).

Per altra part, he estat instal·lant diversos office (francès, anglès) en
un Windows 8 en castellà i sobre ells he instal·lat el paquet de valencià.
No m'he trobat amb cap problema i en tots els casos he pogut treballar amb
la llengua que volguera.

IMPORTANT: El paquet de català per al MS Office 2013 (no el de valencià) no
sembla estar disponible. A [3] expliquen com posar-ho en català i afegeixen
un paquet de traducció, però aquest enllaç al paquet no funciona (i és el
mateix que tenim al rebost).

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_catal%C3%A0_%28valenci%C3%A0%29_per_al_Microsoft_Office_2013
[2]