[Catalanitzador] Paquet valencià de l'Office 2013

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim ago 20 09:14:48 CEST 2013

Hola Jordi,

Jo estic fent proves ara. So far...

* Té versions de 32 i 64 bits. Les mides dels fitxers les pots trobar a la
pàgina del rebost [1]
* Ara mateix he vist que es pot instal·lar des de la versió en castellà del
Windows 8 (cap sorpresa). Estic baixant versions en anglès i francès del
Windows per continuar provant.
* En instal·lar el paquet, si el Windows no està configurat en valencià,
llavors l'office no es posarà en valencià.

Adjunte dues captures curioses:

Captura 1. Com veieu posa «Catalán [Valencià]».
Captura 2. Com veieu, la llengua del document apareix com «Valencià»

Quan tinga els resultats amb les altres llengües, vos dic.

Salut,
Pau

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_catal%C3%A0_%28valenci%C3%A0%29_per_al_Microsoft_Office_2013

El dia 19 d’agost de 2013 8.26, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: