[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows i Mac OS X en proves (desenvolupament) - dissabte 27 d'abril (última versió beta abans de la pública)

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis abr 27 21:09:39 CEST 2013

Aquest log és d'un Windows Vista 32 bits. També em dóna el mateix error.
Totes les proves són sobre màquines virtuals que corren dins d'un
VirtualBox.

Josep M.

El 27 d’abril de 2013 20.36, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: