[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows i Mac OS X en proves (desenvolupament) - dissabte 27 d'abril (última versió beta abans de la pública)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis abr 27 16:02:56 CEST 2013

Al 27/04/2013 15:51, En/na Josep M. ha escrit:
> He fet la prova amb el fitxer original, acabat de descarregar, i sense
> canviar-li el nom: també dóna l'error.
> He fet la prova amb el Catalanitzador versió 1.4.6 compilació de Sant
> Josep, i no dóna cap error (tot i que l'opció és diferent, ja que només
> té llengua de navegació per al Firefox, no pas llengua d'interfície)

Hola Josep M.

Ja he trobat el problema. Resulta que en el cas de l'acció del Firefox
baixem els fitxers[1] de ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/
directament en comptes de per http:// de Softcatalà.

El problema és que estaven realitzant una connexió activa FTP en comptes
de passiva. Les actives requereixen que el PC faci de servidor i salta
el tallafocs.

He actualitzat el binari de Windows al mateix lloc, si pots tornar-ho a
provar, a mi ara em funciona bé (fem una connexió passiva).

[1] http://www.softcatala.org/pub/beta/catalanitzador/configuration.xml