[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dilluns 22 d'abril

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 23 09:32:36 CEST 2013

Al 23/04/2013 09:27, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 23 d’abril de 2013 9.12, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Hola Joan,
>
>     El codi està eliminat però els ID cal preservar-los i no re-usar-los
>     ja que tenim dades al servidor de producció associada a aquests IDs.
>     Si re-uséssim aquests IDs tindríem un barreja de les dades
>     recollides amb aquests inspectors i els nous, però això he deixat
>     els IDs i la nota adalt.
>

> Ok, entès.
>
> Ja sé que passa amb l'inspector del CCleaner. La versió no es llegeix bé
> [...]

Hola Joan,

En general si tenim el camí al binari és millor llegir la versió del
binari tal com fem aquí:

https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/blob/master/CatalanitzadorPerAlWindows/Inspectors/WinRARInspector.cpp#L57

L'inspector d'Itunes ho mirava del uninstall, i quan vam fer l'acció
d'Itunes ho vaig canviar perquè fallava en bastants casos. No els
recordo, però és podien reproduir.