[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 23 09:20:24 CEST 2013

Al 21/04/2013 22:41, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola Joan,
>
> Jordi t'ho confirmarà, però si no m'equivoque, almenys en el Windows,
> l'acció està realitzada si està instal·lat el paquet de català general o
> el de valencià. Bàsicament, "catalanitza" o "valencianitza" allò que
> està en una llengua distinta (anglés, castellà,...), però no canvia les
> coses que ja estan en alguna de les dues variants cap a l'altra.

Correcte Xavi

Està fet així per limitar els casos de prova. Penso que ja és prou feina
haver de mantenir el codi i fer proves pel valencià que l'use menys d'un
3% dels usuaris[1], com per a obrir la porta a suportar casos de
valencià -> català i viceversa. L'us que tindria això seria molt escàs
per la complexitat i nombre de proves que caldria afegir-hi.

[1] http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=14x&show=options