[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dilluns 22 d'abril

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 23 08:56:08 CEST 2013

Al 23/04/2013 08:42, En/na Joan Montané ha escrit:

>         Mea culpa, només he actualitzat "producció"
>
>         Ara ho arregle.
>

> Gràcies Xavi, ara ja veig els nous inspectors.
>
> El del CCleaner no mostra bé la versió del programa (?!). Segurament és
> problema de l'inspector, tot i que en les proves que vaig fer es desava
> bé la versió al log i al xml. No puc consultar els logs al servidor de
> desenvolupament per verificar que els logs enviats tenen (o no) versió
> del CCleaner.

Pots usar el Fiddler2[1] per veure que s'envia el servidor.

[1] http://fiddler2.com/