[Catalanitzador] Cap al Catalanitzador 2.0 versió beta

Joan Montané joan a montane.cat
diu abr 21 23:48:38 CEST 2013

El 21 d’abril de 2013 22.41, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> El 21 d’abril de 2013 22.17, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
>
> Al 20/04/2013 20:50, En/na Joan Montané ha escrit:

> Umm, no ho he fet. Hauré de verificar que la variable existeix. De fet,
> l'únic problema amb l'inspector és la ruta al fitxer amb la configuració,
> que depèn de la versió major del LibreOffice, tota la resta està exactament
> igual.

Jordi (i altres), he enviat una correcció de l'inspector. Ara m'asseguro
que la variable està definida. Ho he provat i no es queixa si el
LibreOffice no està instal·lat, i segueix funcionant si està instal·lat.

Joan Montané