[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Joan Montané joan a montane.cat
diu abr 21 23:04:26 CEST 2013

El 21 d’abril de 2013 22.41, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> Hola Joan,
>
> Jordi t'ho confirmarà, però si no m'equivoque, almenys en el Windows,
> l'acció està realitzada si està instal·lat el paquet de català general o el
> de valencià. Bàsicament, "catalanitza" o "valencianitza" allò que està en
> una llengua distinta (anglés, castellà,...), però no canvia les coses que
> ja estan en alguna de les dues variants cap a l'altra.
>

> Ok, ja és com m'ho semblava, :( esperem la confirmació del Jordi.

Una altra enfocament, sense necessitat de cridar a les accions dues
vegades, seria posar la casella de preferència de formes valencianes a la
1a finestra. Així es cridaria a les accions ja amb el paràmetre marcat (o
desmarcat). Entenc que pel Windows 8 ha de ser complex passar del català al
valencià (o viceversa), però per a la majoria d'aplicacions el suport
correcte hauria de ser catalanitzar o valencianitzar des de qualsevol
llengua (incloent-hi el valencia o el català).

Joan Montané