[Catalanitzador] Acció per al PDFCreator

Joan Montané joan a montane.cat
diu abr 21 22:37:02 CEST 2013

Hola,

m'he posat a investigar com fer un acció per al PDFCreator, per substituir
l'inspector. Sense garanties de tenir-lo aviat!!!!

Bàsicament, l'acció són dues passes:
1r.- Establir una clau del registre a "catalan"
2n.- Baixar un fitxer de text al directori adient.

La 1a part ja la tinc (gairebé) feta, que és la fàcil, però abans de
posar-me amb la 2a (que és la complicada, per a mi) hi ha un parell de
coses del Catalanitzador que no aconsegueixo fer com m'agradaria. No sé si
és una limitació del Catalanitzador o una meva. M'explico.

El PDFCreator té també fitxer valencià, i m'agradaria usar-lo si l'usuari
marca l'opció. Problema? sembla que per determinar si l'acció està
disponible, o si és possible fer-la, o si ja està feta, el Catalanitzador
només considera el cas general. És a dir, si es marca la casella no es
torna a mirar l'estat de les accions.

Per exemple, si un usuari ja té el PDFCreator en català, li sortirà la
icona de l'acció en verd i, encara que marqui l'opció de preferència de
formes valencianes, segueix verd, quan s'hauria de posar en negre i
deseleccionable.

A la inversa. Si un usuari té el PDFCreator en valencià, apareix com a
acció disponible i, encara que marquem l'opció de formes valencianes,
segueix marcant-la com a disponible, quan hauria de tornar-se "acció ja
realitzada".

Jordi, confirmes que és una limitació de disseny?

Tal com ho veig, les accions haurien d'informar si donen suport al
valencià. Si és el cas, cal cridar-los amb les dos paràmetres (català i
valencià) i guardar-ho en memòria el 2 resultats, que no tenen perquè
coincidir. En canviar l'estat de l'opció de formes valencianes, mostrar el
resultat de l'acció que toqui.

Una altra cosa, a la finestra del pas 2, si desmarquem alguna opció
disponible, anem enrere a la finestra del pas 1, i ara tornem a la finestra
del pas 2, les opcions segueixen desmarcades. No és bo ni dolent. Només
vull informar-ho i assegurar-me que és el comportament esperat.

De fet.... tal com tinc ara l'acció del PDFCreator, si ja tinc el
PDFCreator en valencià configurat i executo el Catalanitzador, em mostra
que l'acció està pendent (correcte), marco l'opció de preferència pel
valencià, tiro enrere al pas 1, torno al pas 2 i em dóna un error.

Joan Montané