[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 7 d'abril

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu abr 7 20:27:50 CEST 2013

Hola Josep,

> He estat fent proves de catalanització amb l'Skype, i veig que hi ha
> versions catalanitzables, que el Catalanitzador no les vol catalanitzar
> (quin embarbussament!)
> Per exemple, això passa amb una versió 5.10.0.116

Ara per ara només Catalanitza la versió 6.0 o superior que són les que
ja porten el català de sèrie.

> En canvi una versió 6.3.0.105 s'ha catalanitzat sense problemes...
> També es catalanitza sense problemes l'Office 2013 en un Windows 8 (no
> entenc què vol dir "*Detectem Office 2013*"; sembla que impliqui la
> feina d'un inspector, i no pas l'acció de catalanitzar)

"Detectem Office 2013" volia dir "Detectem Office 2013 64-bits" fins ara
si estava instal·lat l'ignoràvem, ara informem d'ell..

> Cal esmentar que el Catalanitzador em dóna error a la tasca “Llengua de
> la interfície i de navegació al Firefox”. Em diu que s’ha produït un
> error en baixar un fitxer des del servidor de Softcatalà. Els altres
> paquets els baixa correctament...

Amb quina versió de Firefox? Pots adjuntar el fitxer de registre?