[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 7 d'abril

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu abr 7 13:04:31 CEST 2013

He estat fent proves de catalanització amb l'Skype, i veig que hi ha versions catalanitzables, que el Catalanitzador no les vol catalanitzar (quin embarbussament!)
Per exemple, això passa amb una versió 5.10.0.116
En canvi una versió 6.3.0.105 s'ha catalanitzat sense problemes...

També es catalanitza sense problemes l'Office 2013 en un Windows 8 (no entenc què vol dir "Detectem Office 2013"; sembla que impliqui la feina d'un inspector, i no pas l'acció de catalanitzar)

Cal esmentar que el Catalanitzador em dóna error a la tasca “Llengua de la interfície i de navegació al Firefox”. Em diu que s’ha produït un error en baixar un fitxer des del servidor de Softcatalà. Els altres paquets els baixa correctament...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, April 07, 2013 9:55 AM
To: desenvolupament ; Jordi Mas
Subject: [Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 7 d'abril

Ep gent,

Acabo de publicar una nova versió de la versió del Catalanitzador per al
Windows:

https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/windows/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

- Nova acció del Skype
- Detectem Office 2013

L'Skype té dos maneres d'indicar la llengua: al registre, per tots els
usuaris, o bé al perfil de l'usuari. El perfil de l'usuari es guarda a
%appsdata%/skype

Si podeu per proves amb l'Skype us agrairia