[Catalanitzador] Sincronització rebost - web Catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll abr 1 19:59:15 CEST 2013

Gràcies, Toni.

Afegiré els fitxers al git per tal que tots puguem participar sense
problemes.

El 1 d’abril de 2013 16.51, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha
escrit: