[Desenvolupament] Windows 8 i el valencià

Joan Montané joan a montane.cat
dij set 27 19:29:30 CEST 2012

Ep!

No puc crear cap màquina virtual de W8, el virtualbox em dóna un error.

Amb la RC no ho sé, però amb la Cosumer Preview hi havia diferències
amb el locale valencià i català. Com a mínim el format d'hora curt era
diferent, en català és hh:mm i en valencià és/era hh.mm'h' (més o
menys)

Segons el meu parer, el que hauríem de fer, si l'usuari tria donar
prioritat al valencià és:
posar el valencià en 1a posició, dalt de tot
posar el català en 2a. posició
posar/deixar la resta de llengües que ja tingui l'usuari configurat.

Així, si un programa va servir el sistema de detecció de llengües que
té el Vista o superior, farà fallback directe cap al català.

Amb el paquet de llengua el mateix. Hi hagi o no hi hagi paquet
valencià, el català caldria deixar-lo instal·lat. El motiu? Suposo que
el % de cadenes traduïdes serà el mateix, per tant el que diré ara
serà residual però, segons MS, es mostraran les cadens en la primera
llengua disponible, és a dir, si instal·lem els dos paquets però
deixem el valencià primer, el que es mostraria és:
1r valencià,
2n català,
3 altres

és a dir, si deixem el paquet català com a segon opció, tot allò que
no estigui en valencià i sí en català es mostrarà en la variant
general.
els meus 5 cèntims.

Joan Montané