[Desenvolupament] Windows 8 i el valencià

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij set 27 19:12:38 CEST 2012

Hola,

Jo no puc compartir cap experiència de moment. El portàtil que em vaig
comprar fa poc té un upgrade per al windows 8. Quan el tinga, podré dir-vos
alguna cosa...

El 27 de setembre de 2012 11:04, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha
escrit: