[Desenvolupament] Windows 8 i el valencià

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij set 27 11:04:07 CEST 2012

Malauradament, no dispose de cap Windows 8 (possibilitat d'instal·lar-ne
cap, de moment).

Despús ahir se'm va fotre el meu portàtil (vellet, però que anava de
meravella) i ara no puc ni tan sols iniciar la Ubuntu...

:(

El 27 de setembre de 2012 10:40, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: