[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador - Anna...

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div set 21 15:12:29 CEST 2012

El 21 de setembre de 2012 14:24, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> Iep!
>
> Estic d'acord amb els canvis proposats, però malauradament no els podré
> aplicar ja que demà marxe a França.
>
> Xavi, pots fer-hi una ullada i aplicar els canvis? Si ho voleu publicar la
> setmana que ve, jo no hi seré. Xavi, t'ho podràs mirar tu? (és molt
> senzill, així que no crec que tingues problema). Si no, dissabte que ve ja
> estaré per ací.

És possible que la setmana que ve tinga una estona, però fins com a mínim
dimarts no m'ho podré mirar.
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >