[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador - Anna...

div set 21 12:50:53 CEST 2012

Ep!
Bona feina!
Algunes correccions i algunes propostes:

A més, navegareu automàticament en català pels llocs _web*s*_ que
tinguin versió en la nostra llengua.
-> llocs _web_

El botó "Baixeu-lo ara" --> Baixa'l ara

Trieu la mida del bàner que us sigui més _addient _i enllaceu al
_catalanitzador _des del vostre web
--> Trieu la mida del bàner que us sigui més _adient _i enllaceu al
_Catalanitzador _des del vostre web
En aquest mateix apartat, si la línia es posa directament després de
"Enllaceu", segurament guanyaríem una línia:

Sobre el quadre #catalanitzador del twitter:
És possible que sigui una mica massa curt? A la tercera piulada hi falta
la línia de "X hours/days ago..." :

Apart d'això:
- La línia de "X days ago..."  pot sortir en català?
- La capçalera (#catalanitzador) podria ser un enllaç al hashtag del
twitter (http://twitter.com/search?q=%23catalanitzador)
- Si no es vol posar a la capçalera, potser l'enllaç podria fer-se a la
icona del twitter (o als dos llocs?)

La part de "SEGUIU-NOS" del capdavall potser la posaria en algun altre
lloc, perquè em sembla un espai que es podria eliminar... És a dir, que
la pàgina acabés amb els logos d'entitats. Potser es podria posar al
capdamunt de tot amb la "Ç"?

En la línia d'economia de l'espai, propostes:
- Potser es pot pujar el monitor per alinear-lo amb el botó "Baixa'l
ara" (amb tot el que ve després, s'entén)
- El llistat de programes que catalanitza, si s'amplia un pèl l'amplada,
segurament cada programa quedaria en una sola línia (potser caldria
posar l'Office a la segona columna i l'OpenOffice a la primera)

Les correccions van a missa; les propostes són totes discutibles, que jo
de disseny, poc :-D
No sé si les propostes farien que la pàgina estigui massa atapeïda...

Molt bona feina Pau!
salut
jordi s

Al 21/09/2012 10:12, En/na Pau Iranzo ha escrit: