[Desenvolupament] Error amb l'Adobe Acrobat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim set 18 08:00:53 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> No m'ha sortit mai, però faré una cerca per Internet. Ja et diré el què...

Hola Josep M,

Respecte a l'error amb l'Adobe que m'he trobat i altres usuaris, veure
captura de pantalla.

Jo he estat 6 hores amb això sense massa èxit i no aconsegueixo
reproduir-ho de nou.

El que penso:

- L'Adobe Acrobat té un filtre (AcroRdIF.dll) que el Windows Search usa
per indexar el continguts dels PDF

- Quan el Windows Search es posa a indexar si troba un PDF carrega
aquesta DLL per poder indexadar els continguts.

- Si això passa quan executes l'instal·lador, no es pot desinstal·lar
l'Adobe perquè hi ha aquesta DLL oberta pel procés d'indexació del
Windows Search i surt la finestra que adjunto.

El Windows Search no és massa predictible quan es posarà a indexar.
Detecta si l'usuari és present i llavors no indexa, és pot desactivar[1].

Seria bo poder-ho reproduir, quan aquest error passa és queda el
Catalanitzador clavat.

[1] http://office-watch.com/t/n.aspx?a=596

Name: adobe-error.jpg
Type: image/jpeg