[Desenvolupament] Catalanitzador darrera proxy

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div set 14 20:12:21 CEST 2012

Hola Jordi,

> Amb la meva proposta em referia a crear un framework nou per a la
> connexió a Internet del Catalanitzador. Les llibreries boost actualment
> marquen un estàndard en l'evolució del C++. Són unes llibreries que
> evolucionen facilitant cada cop més el codi cross-compiler. Així, en un
> futur permetria utilitzar qualsevol compilador (gcc, msvc, etc...) per a
> Windows o bé reutilitzar part del codi, si ens agradés, per a
> desenvolupaments en altres sistemes operatius.
>
> Les llibreries boost::asio utilitzen el sockets Berkeley de manera que
> poden utilitzar-se en qualsevol altre sistema.
> [...]

Em sembla bé la proposta.

Una cosa que estaria molt bé poder fer és a totes aquelles classes que
facin servir un socket poden injectar un fitxer per tal de poder fer
proves unitàries sense connexió a Internet usant fitxers.