[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador - Anna...

diu set 9 22:53:21 CEST 2012

Ep Anna

Molt bo! Veig aquestes poques coses al popup de les instruccions
d'instal·lació (t'indido el número de pas ;-) ):
1) Feu clic _sobre _el botó <Baix_e_'l ara> ---> Feu clic _al _botó
<Ba_ixa'l_ ara>
1) i deseu l'executable _en el vostre _escriptori. --> i deseu _el
fitxer __a l'_escriptori.
2) [...] i feu doble clic a la icona del _c_atalanitzador --> i feu
doble clic a la icona del *_C_*atalanitzador
3) Endavant... endavant.. --> Jo ho eliminaria completament. Em sona que
depèn de la versió del Windows diu "Endavant" i en altres "Següent". Jo
ho ometria.
4) reincieu -> rein*_i_*cieu.
4) Es pot escurçar: Quan _hagi acabat _la instal·lació, ---> Quan _acabi
_la instal·lació, (o encara més curt: "_En __acabar _la instal·lació,")

Amb aquestes correccions possiblement tots els passos (menys el 2) hi
cabrien en una línia, crec que és cosa bona.

Crec que també es poden millorar els subtítols de sota "Caralanitzador
per al Windows":

"Podreu catalanitzar el vostre ordinador en 4 passos molt senzills i de
forma automàtica."
---> _Catalanitzeu_ *_l'_*ordinador en 4 passos molt senzills i de forma
automàtica.

"I a més navegareu per la xarxa en català de forma que totes les pàgines
que tinguin versió en català es mostraran directament en català"
---> És una frase força enrevessada i massa repetició de "en català",
però també és difícil de refer.... proposta:
A més, navegareu per Internet en català: tots els llocs web que tinguin
versió en català es mostraran directament en aquesta llengua

Si algú té una proposta més bona per l'última frase, bring it on.

salut
jordi s

Al 09/09/2012 19:31, En/na Anna Barberà ha escrit: