[Desenvolupament] Errors en el Windows Live Essentials

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu set 9 11:39:44 CEST 2012

Hola Jordi,

Estava intentant reproduir algun error amb el Windows Live Essentials 2011, i per això he fet una bateria d’actualitzacions a mà.

Hi ha coses del procediment automatitzat que fa el Catalanitzador que no em queden clares:

Quan instal·lem la versió catalana 15.4.3555.308 sobre una versió no catalana (15.4.3501.922 o 15.4.3508.1109 o 15.4.3538.513 o 15.4.3555.308), desinstal·lem prèviament la versió existent?

Si la resposta és que no desintal·lem la versió existent:

Quan s’executa la versió catalana 15.4.355.308 la primera cosa que demana l’instal·lador és “Què vols instal·lar?” i es poden triar dues opcions “Instal·la el Windows Live Essentials (recomanat)” i “Tria els programes que vulguis instal·lar”. Quina de les dues tria el Catalanitzador?

Si tria la primera, vol dir que instal·lem un Live complert (amb tots els subprogrames) sobre un Live que pot estar incomplert (amb una part dels subprogrames)

Si tria la segona, hi ha una nova pantalla, amb unes caselles que permeten seleccionar o deseleccionar (per defecte estan seleccionats) els subprogrames que no es van instal·lar al seu dia. Els subprogrames que ja estan instal·lats, simplement els actualitza. Suposant que el Catalanitzador hagi fet “Tria els programes que vulguis instal·lar”, arribat  a aquest punt, desmarca les caselles de subprogrames nous, i tira endavant?

No sé si m’he explicat. T’adjunto un diagrama de flux de les possibilitats, perquè em diguis quin és el camí (o camins) que segueix el Catalanitzador per instal·lar un Windows Live Essentials.

Moltes mercès!