[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - 8 de setembre - Compatibilitat amb Windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis set 8 20:04:38 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Un petit comentari:
>
> Com que el Catalanitzador té les accions "Configura la llengua de
> navegació" al Firefox i al Chrome, queda una mica coix què li passa a
> l'Internet Explorer. L'usuari pot pensar que aquesta acció no es
> realitza o no es pot realitzar. I com que després queda amagada (no
> salta a la vista quina llengua de navegació hi ha), pot pensar que no
> s'ha fet cap canvi.
>
> Però tens raó: en el Windows 8 ja no pots triar la llengua de navegació
> per separat. És la llengua del Windows la que també tria la llengua de
> [...]

El model actual és només una prova de concepte.

Estic d'acord amb el cas de l'Internet Explorer potser cal repensar-ho,
potser deixar-ho com que s'aplica com part del paquet d'idioma.