[Desenvolupament] Catalanitzador darrera proxy

JLATORREF a terra.es JLATORREF a terra.es
div set 7 22:45:27 CEST 2012

Hola Jordi,

La configuració de proxy la tinc a la feina.
Tenim un squid funcionant a través del port 3128, però va amb autentificació per nom d'usuari i paraula clau. L'Internet Explorer funciona bé, l'actualització del windows update també, tot i que com l'internet explorer em demana la clau de pas i el nom d'usuari. En el cas del catalanitzador triga bastant, no mostra res i acaba realitzant únicament les tasques que pot de reconfiguració del sistema.

Això ho he provat aquest matí. Ara ja no hi soc fins el dimecres.

He fet el git clone de tot el projecte i ho he recompilat en una màquina virtual a la feina segons les instruccións del README com em vas ensenyar. Intentaré dedicar-hi el temps que em sigui possible. Tot ha compilat correctament. M'he començat a mirar el DownloadFileChecker a veure com realitzes les descàrregues i l'he executat de la linia de comandes. L'efecte és el mateix. Al final retorna amb un error dient que no aconsegueix accés a Internet.

El dimecres continuaré amb el tema i intentaré veure què passa. Pel que em comentes fas una cridada a InternetOpen i crec que no hi ha error a la linia. Arrencaré amb el debugger a veure si el problema el tinc amb la configuració de l'Explorer.

Jordi

----Mensaje original----
De: jmas a softcatala.org
Fecha: 07/09/2012 22:06
Para: "Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana"<desenvolupament a llistes.softcatala.org>
Asunto: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador darrera proxy

En/na Jordi Latorre ha escrit:
> Bon dia a tots,
>
> Heu provat alguna vegada executar el catalanitzador darrera un proxy? No
> ho consegueixo.

Hola Jordi,

Saps quina configuració de proxy tens?

Pots navegar amb l'Internet Explorer?

Si és així, si vas a Eines -> Opcions d'Internet -> Configuració LAN,
tens alguna cosa configurada?

En teoria amb aquesta trucada:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/OS/Inet.cpp#L25

Ens habilita a funciona amb proxies. Mai ho he provat. Totes les classes
que fan accés a Internet deriven d'aquesta i fan servir "hInternet" que
retorna.

Si pots fer una mica de recerca.