[Desenvolupament] problema 1.2.5

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim set 4 15:06:31 CEST 2012

Oblideu-vos del que he dit: no tenen versió perquè no tenen Live. Estic
empanat!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Tuesday, September 04, 2012 8:53 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] problema 1.2.5

En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola,

> Josep M,
>
> Pots intentar reproduir aquest problema amb altres sistemes?
>
> Vaig a intentar reproduir-ho jo també.
>
> Atentament,

Només dir que des de que he canviat el sistema de com instal·lem el
Windows Live 2011 a baixar i instal·lar el català en comptes de com
fèiem fins la 1.2.4 de només canviar la llengua em trobo més sovint amb
errors.

Encara no he pogut establir en quines situacions succeïx i perquè, però
tal com està la 1.2.5 no la podem treure fins que fem més proves. No
sigui que al final el sistema antic (canviar l'idioma) va millor en 2011
i 2012 que no re-instal·lar el paquet de nou.

Josep M., si podeu fer alguna prova més.