[Desenvolupament] Updater del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll set 3 20:38:34 CEST 2012

En/na Jordi Latorre ha escrit:
> Bon dia a tots,
>
> Ja he tornat a la feina. Com que després de la Hackathons en Jordi Mas
> em va comentar que comencés a mirar l'updater del catalanitzador, he
> trobat el següent enllaç:
>
> http://gup-win32.tuxfamily.org/how
>
> El del Notepad++ ho utilitzen i treballen com el catalanitzador amb
> fitxers xml. Creieu que podem intentar utilitzar aquesta eina nosaltres,
> modificar-la ja que es LGPL, o bé la fem nova?.

Hola Jordi,

L'eina és bastant semblant al que necessitem. El codi de fet són menys
de 900 línies de codi.

El codi fa servir una biblioteques que són completament diferents a les
que fem servir nosaltres. Jo seria partidari d'escriure'ns el nostre
perquè penso que es pot fer amb un dia i després en el futur serà més
fàcil de mantenir.

Si t'animes a fer-ho, parlem una mica de quines classes et caldrien amb
al biblioteca del Catalanitzador.